Αεροπορία στη Μάλτα

Παρά το γεγονός ότι η Μάλτα είναι κυρίως γνωστή ως ναυτικό έθνος , τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει μεγάλα βήματα για τη μετατροπή του νησιού ως κέντρου άριστης αεροπορίας. Πρόκειται για έναν τομέα που απαιτεί προσεκτική φροντίδα, αλλά ο οποίος επίσης έχει τεράστιες δυνατότητες εάν τα οφέλη του αξιοποιηθούν πλήρως από τον επιχειρηματικό τομέα της χώρας.

Ο αριθμός των εγγεγραμμένω αεροσκαφών στο μητρώο της πολιτικής αεροπορίας της Μάλτας έχει φτάσει τα 104 το 2011, με μια αύξηση της τάξης των 18 αεροσκαφών κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με την Αρχή Μεταφορών Μάλτας. Μέχρι στιγμής τα στοιχεία για το 2012 δεν είναι ακόμη διαθέσιμα, ωστόσο η Αρχή είπε ότι είχε σημειωθεί αξιοσημείωτο ενδιαφέρον από επιχειρήσεις οι οποίες επιθυμούν να μεταφέρουν τις δραστηριότητές τους στη Μάλτα και επεξεργάζεται επί του παρόντος πάνω από 30 αιτήσεις από τους διεθνείς φορείς επαγγελματικής αεροπορίας .

Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, η Αρχή συνέχισε τις προσπάθειές της για την αναδιάρθρωση της Διεύθυνσης Πολιτικής Αεροπορίας, προκειμένου να ενισχύσει την ικανότητά της να στοχεύσει στην αγορά αυτή. Έχει επενδύσει σε προσωπικό με την απαραίτητη εμπειρογνωμοσύνη ούτως ώστε να εξασφαλίσει το υψηλότερο δυνατό επίπεδο των προτύπων ασφαλείας και υπηρεσιών που απαιτούνται στην εν λόγω βιομηχανία. Οι προσπάθειες αυτές έχουν αναγνωριστεί από κορυφαίους διεθνείς φορείς που εξετάζουν όλο και περισσότερο την Μάλτα ως τόπο για τις επιχειρήσεις τους, όπως ανέφερε η ΤΜ.

Μέχρι σήμερα υπάρχουν 19 επιχειρησιακά αεριωθούμενα αεροπλάνα εγγεγραμμένα στο μητρώο αεροσκαφών της Μάλτας. Τα υπόλοιπα αεροσκάφη είναι ένα μείγμα από αεροπλάνα και αεροσκάφη τύπου turboprop, η πλειοψηφία των οποίων ανήκει στον εθνικό αερομεταφορέα Air Malta και Medavia. Στο μητρώο συμπεριλαμβάνονται επίσης ο αερομεταφορέας με στόλο Casa 212, το Dash 8, το Dornier 328 και το B1900. Αν και η πρόσφατη έναρξη του νόμου περί Εγγραφής αεροσκαφών (η οποία μεταξύ άλλων επικυρώσε τη σύμβαση του Κέιπ Τάουν) ήταν μια σχετικά καθυστερημένη ανάπτυξη, το μητρώο αεροσκαφών της Μάλτας ισχύει εδώ και αρκετό καιρό. Ακόμη και πριν τη θέση σε ισχύ της ισχύουσας νομοθεσίας, έχουμε δει μια σειρά από επιχειρήσεις εκμετάλλευσης αεροσκαφών να αποκτούν AOC στη Μάλτα .

Ανάμεσα στις υποδομές που έχουν αναληφθεί από την κυβέρνηση προς ενίσχυση του τομέα των αερομεταφορών περιλαμβάνεται το SafiAviationPark, ένας κόμβο αερομεταφορών αξίας € 17.000.000, ο οποίος εκτείνεται σε πάνω από 200.000 τετραγωνικά μέτρα και ο οποίος είναι σε θέση να φιλοξενήσει μια σειρά από επιχειρήσεις εκμετάλλευσης αεροσκαφών καθώς και επιχειρήσεις συντήρησης, επισκευής και επιθεώρησης.

This entry was posted in Δημοσιεύσεις. Bookmark the permalink.

Comments are closed.